Notícia
Diumenge 19 de juny al vespre CatalansUK va organitzar un concert amb el l’exitόs cantant català Joan Dausà, convidat d’honor per celebrar la festa de Sant Joan a Londres.
El concert va tenir lloc a Corbet Place, bar de la famosa i reputada Old Truman Brewery, situada al cor de Brick Lane, una àrea coneguda pel seu ambient eclèctic que durant anys ha atret gent jove de diferents àmbits creatius i artístics.
Dausà, que actualment està en un moment experimental de la seva carrera duent a terme una sèrie de concerts allí on el conviden (el de Londres era el tercer a l’estranger, després d’haver passat per Copenhangen el 2015 i per Dublin tot just fa un mes) va cantar un repertori barrejant cançons en català i versions en anglès, i això si, va tancar el concert cantant “Jo Mai, Mai” conçό que el va portar a l’èxit el 2012 i que el va fer guanyar un premi Gaudí per la millor banda sonora a la pel.lícula “Barcelona, nit d’estiu”.
La sala.,que va acollir unes 200 persones, es va omplir de gom a gom i Dausà acompanyat de la seva guitarra i harmònica va fer gaudir l’audiencia en un concert on no va parar d’intercatuar amb els assistents que no van parar d’ovacionar-lo.
Des de CatalansUK volem donar-li les gràcies per ser tan enrotllat i haver fet passar als catalans de Londres una revetlla de Sant Joan tan especial!!!